sâmbătă, 29 noiembrie 2008

LA MULTI ANI, ROMANIA!!

2 comentarii:

nasti spunea...

La multi ani Romania!, la multi ani buni si frumosi si tie, Tartoras! :)

Luminita Şorega spunea...

Dacă mai suntem patrioţi? Poate că nu la modul declarativ, dar eu cred că şi cei care se dezic total de ţara din care au plecat vor purta cu ei, în genele moştenite de la părinţi, iubirea de pământul care i-a născut şi în genele care se închid seara peste somn visele vor ajunge mereu în limba română. Niciodată, nimeni nu va visa în altă limbă decât cea maternă !
După cum vezi, Ana, te-am găsit şi în America, întâmplător, dar mă bucur că îţi pot returna, fie şi cu întârziere, urările de Anul Nou pe care le-ai lăsat pe blogul meu. De ieri începând am lucrat mult pe blogul dedicat lui Tudor Gheorghe (la al cărui concert am fost duminică, la Deva :D ) şi acum mi s-a năzărit să mă uit cine sunt cei care urmăresc blogul lui Tudor, şi uite aşa te-am (re)găsit!
Small world, isn't it? :D