marți, 20 ianuarie 2009

SALUTARI TUTUROR DIN INSORITA CALIFORNIE!

WOW!Ajunsei si in America....Doamne , cat de departe poate sa fie....am stat in avion peste 15 ore.Am citit o carte, am vazut toate filmele si showurile tv pe care mi le-a pus la dispozitie dragutza companie Lufthansa...si tot nu mai ajungeam.
Pentru ca am insistam la sotior ca vreau sa ma vad cu o buna prietena la escala din Munchen, era sa pierdem legatura pentru San Francisco.Am alergat ca nebunii pe culoarele terminalului 2 al aeroportului german, si....am ajuns la timp pentru imbarcare...Uffff!
Toti prietenii mi-au cerut amanunte picante...cu negrese grase, cu mancarea lor de plastic...etc, etc.
FRATILOR, rabdare!Stati asa sa ma dezmeticesc si eu un pic....
Prima impresie?Totul este foarte curat, oamenii zambesc tot timpul si sunt muuult mai civilizati, spun Thank you and Sorry all the time!
ACUM IMI PLACE....SA VEDEM CE VA URMA!

5 comentarii:

Ginette spunea...

Woowww, ai ajuns in zi mare, istorica, tocmai ce a depus Obama juramantul !!! Ma bucur muuuult pentru tine, pentru voi ca ati ajuns in tara tuturor posibilitatilor, sunt sigura ca o sa-ti placa si n-ai sa regreti niciodata ca ai plecat de aici. Dupa cum stii...asta a fost visul meu de o viata, dar cum nu mi s-a implinit ma bucur sincer pentru toti cei ce reusesc sa faca pasul asta. Abia astept sa-mi povestesti (cand ai timp) lucruri marunte de zi cu zi, ce-ti place, ce nu-ti place etc. Te pup cu drag !!!

laly spunea...

Yoy, ca imi vine sa te mananc toata :))

nasti spunea...

In sfirsit, de cind astept sa vad care sint primele tale impresii de peste ocean. Deocamdata ma bucur ca am aflat ca totul e ok si ca prima impresie este pozitiva si astept in continuare impresii cit mai calde si cit mai pozitive. Sa va fie de bine!

Unknown spunea...

Hello, ... iti sugerez sa pastrezi cu tine mereu bucuria acestui inceput. America e o lume fascinanta; ...fa-ti timp s-o descoperi!
Enjoy!

Flavius Ţerbea spunea...

Am ajuns dintr-un blog intr-altul aici si...ma gandesc ca niciodata nu e prea tarziu...iti urez multa bafta pe pamant american si sa fie bine!