duminică, 26 aprilie 2009

PENTRU PRIETENIE, PENTRU IUBIRE, PENTRU MAMA PAMANT!


Margaritare sau lacramioare pentru draga de Mikka , pentru minunatele stari pe care mi le induce in fiecare gand , in fiecare cuvant scris...MULTUMESC, DRAGA MEA!(Sunt ultimele margaritare din gradina pe anul acesta).

Flori de grapefruit...sunt atat de frumoase!Este perioada anului cand traiesc impreuna cu fructele...Multumesc Doamne, ca pot vedea asa ceva ....

Doua lamai gemene...

Aceleasi flori de grapefruit....

Fructele de grapefruit....dulci si zemoaseee!!!

hmmmm, nu credeti ca e minunat????Eu ma simt binecuvantata ca pot trai in acest colt de rai...

Abia udasem gradina....

13 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

comentariile sunt de prisos la cat de frumoase sunt florile si fructele,te invidiez pentru acel colt de rai pecare il ai,este minunat.

Mikka spunea...

Ayyy-ayyy, querida, ce mi-ai facut!
Ce frumusete! Sunt superbe... fara cuvinte de frumoase, toate-toate.
Am stat cu mama, asa, dimineata, si ne-am uitat, pana sa plec la birou. Ne-am bucurat enorm! Nu vazusem niciodata florile de grapefruit. Stii, asta e parfumul meu preferat - am unul de la Guerlain, cu miros curat de grapefruit.
Vara, pe caldurile alea, ma innebunesc dupa sucul lui.

Superbe toate, si margaritarul!

Multumesc de dedicatie, asa surpriza frumoasa nu am avut in viata mea...
Ma bucur ca muza, cum ar zice Cristian, este buna cu noi si din cand in cand are un cantec care te bucura.
Fericita esti, intre minunile alea!
Bucura-te, suflet drag!

Cristian Lisandru spunea...

Superbe fotografii, orice comentariu este de prisos... PS - referitor link - acolo unde introduci textul pentru postare ai deasupra şi câteva iconiţe. Una dintre ele înfăţişează un lanţ. După ce scrii numele celui către care linkezi (sau orice al text), îl selectezi şi apeşi iconiţa. Ţi se deschide o fereastră şi acolo introduci (copy-paste) adresa de web spre care faci trimiterea. Şi gata linkul!

PACO spunea...

Foarte frumoase pozele in special aia cu lamaia

Paul spunea...

Mai sa fie, dau de prieteni si aici, buna Mikka!;buna Cristiane!
pai sa nu spuneti cu ce cursa ati venit si sa ma lasati bezmetic sa umblu prin tari straine de unul singur?:)
Pamantul ati daruieste daca sti cum sa-i mangai tarana, iar daca versi si putina sudoare, atunci satisfactia este mult mai mare.
recunosc precum Mikka...nu am vazut flori de grapefruit.
p.s.cand ai timp cauta-ma, ati voi explica cum sa o faci

Paul spunea...

Totusi hai sa incercam acum. Vei intra din nou la "Tabloul de bord", dai click pe"editati postari", iti cauti aceasta postare si langa MIKKA, dupa ce dai pauza ca sa nu fie apropiat linkul de cuvant,scri exact ce scriu eu aici:
http://ceai-si-cafea-de-dimineata.blogspot.com/
bafata, daca nu iasa va trebui sa faci inca ceva( prima data sa vedem asa)

Ana Thomas spunea...

@Gabriela--MULTUMESC, DRAGA MEA!
Numai in natura ,ma simt vie, simt ca pot respira...si da, este un colt de rai!
Momentan este cu chirie...va fi si de vanzare, sper sa reusesc sa-l fac sa fie al meu!
Chiar....voi cumpara un colt de rai!!Yupiiiiii

Ana Thomas spunea...

Mikka---sunt fericita ca un dar atat de modest ti-a bucurat sufletul..
Cu drag...
p.s. o sa caut si eu parfumul, daca ai stii ce mireasma au florile de grapefruit in original!!!Ayyyy-ayyy!

Ana Thomas spunea...

@Cristian---m-ai salvat!Multam fain!
Am reusiiiiiiiiiiit sa pun link!
Intr-adevar, comentariile sunt de prisos la ce ne ofera natura!
Cred ca fac zeci de fotografii in fiecare zi cu fiecare coltisor din gradina...si inca n-am acoprit totul...
E un vis...

Ana Thomas spunea...

@Paco---fotografia cu lamaia si cu floarea de lamai este preferata mea!
Multumesc!

Ana Thomas spunea...

@Paul...daca ai stii cat de fericita sunt in fiecare dimineata cand ies in gradina si mangai pamantul cu mainile goale...fara a-mi fi teama ca ma murdaresc!
Si ma minunez ca un copil de plantele si de legumele care cres intr-un ritm ametitor...
Mi-am dorit mereu sa pot fi aproape de pamant....se pare ca sunt norocoasa!
Multumesc pentru ajutor!

Ana Thomas spunea...

Multumesc frumos , Mugur!
Intr-adevar, minunat!

Mikka spunea...

Draga mea draga,
Vezi ce frumos si simplu faci!
Aduni langa florile astea albinutzele care vin la dulce si bun, sa se bucure!
Multzam, Cristi si Paul, uite cum s-au repezit ei sa ajute...sa faci punte spre mine.
Da' puntea ai facut-o tu, cu sufletul tau frumos.

Parfumul de care zic e ales intr-o cumpana tare delicata. Imi plac doua. La Guerlain, in colectia Aqua Allegoria, am acum pe Herba Fresca. Parca are in el grapefruit. Si mai mult ar fi grapefruit in aceeasi colectie, in "PAMPLELUNE". Are pomelo, un grapefruit mai mare...
Bugetul meu e micut, asa ca am unul din ele, acum... e si asa prea destul.

Pamantul te hraneste mult mai mult decat iti dai seama. Dar daca te inveti sa ii dai atentie, iti va deschide porti nebanuite spre miracole. Ti se schimba viata, mult in bine. Desi poate unele forme de schimbare nu seamana a bine, la inceput, sa vezi pe urma!
Daca ii dai si iubire, deja esti magul cu bagheta magica in lume!
Bucura-te!