luni, 29 iunie 2009

MIERCUREA FARA CUVINTE! Pentru saptamana trecuta....





5 comentarii:

Ana Gabriela spunea...

super poze...adik asta chiar e animalutu' tau??? :D e adorabil...

Ana Thomas spunea...

Nuuuuuuu!Racoonul este un animalutz salbatic....insa vine in fiecare zi, la aceeasi ora si mananca mancarea pisicilor!Asta se intampla in statul Washington, Vancouver!Pe proprietatea unor prieteni foarte buni ...
INTR-ADEVAR, E ADORABIL!
Stii ce face dupa ce mananca toate bobitele??Se spala pe labutze in castronelul cu apa!So cute!

Anonim spunea...

-Ce mai faci Ioane ?
-Bine ma Ghoerghe, uite mi-am cumparat un sconcs
-Da ce faci cu el?
-Il pun la picioare cand dorm, sa-mi tina cald
-Ma da' nu pute?
-Lasa ca se obisniuieste el


Iti doresc o zi buna

Ana Thomas spunea...

Multumesc Floare de colt...
Si eu iti doresc numai bine!
Cat despre micul racoon, e adorabil!Seamana foarte bine cu sconcsul...insa nu are glanda aceea urat mirositoare!
Toate bune!Te mai astept!

Ana Thomas spunea...

GLUMA E SUPER,O STIAM!AM RAS CU HOHOTE!
MULTAM FAIN!