marți, 27 octombrie 2009

SEA LION... MINUNEA DE LA NEWPORT , OREGON!














10 comentarii:

Mihaella Gheorghiu spunea...

focile sunt tare sufletiste in general.ia zi,nu-ti vine sa le pupi in bot?
ma intreb cati se stramba la ideea asta.....

Agenda di Nico spunea...

Ce dragute !
Imi plac mult focile...de fapt toate animalele ;-)
Happy Halloween!
toate cele bune!

Paul spunea...

Extraordinar!
Imi plac cum vorbesc, iar modul in care au ales sa se apropie de locuri calcate de om mi se pare surprinzator si interesant. Poate iubesc si ele omul, asa cum si noi stim sa aratam animalelor multa dragoste. As fi curios ce gandesc si indeosebi ce-si spun.
Creatia Divina este magnifica, iar noi si ele, facem parte din ea.
Ganduri dragi spre tine si familie!

Bubulina spunea...

Ai un premiu la mine pe blog!

elena marin-alexe spunea...

Interesante animale.
Ce mai faci tu fetita draga?

Ana Thomas spunea...

Ehhh, Mihaella draga, nu prea sunt de pupat in botic, pentru ca sunt foarte periculoase, insa a fost o experienta inedita pentru mine ...
Multzm de vizita!
Toate bune, draga mea!

Ana Thomas spunea...

Nicoleta, sunt foarte interesante, e drept!
Multumesc, am avut un happy Halloween, intra-devar!
Ganduri bune, draga mea!

Ana Thomas spunea...

Paul, multumesc!
Intr-adevar, m-am intrebat si eu de multe ori ce gandesc si daca o fac...
I-am multumit lui Dumnezeu ca am avut sansa sa vad atatea locuri si animale minunate!
Creatia divina este magnifica si e bine sane bucuram si sa incercam sa o pastram intacta!
Ganduri bune!

Ana Thomas spunea...

Bubulina, gospodina, multumesc mult pt premiu, nu stiu ce am facut sa-l merit...
Pupici si numai bine!

Ana Thomas spunea...

Stimata doamna, multumesc, vizita dvs. ma onoreaza, ca intotdeauna!