duminică, 24 ianuarie 2010

ARTA CONVERSATIEI...

Am primit de la Carmen o leapsa scurta insa foarte interesanta.Am crezut ca am postat-o insa abia acum am realizat ca era o postare nefinalizata.
Carmen, cu scuzele de rigoare pentru intarziere...


1. Când ai o conversaţie interesantă?

Bineinteles atunci cand interlocutorul meu vorbeste despre lucruri interesante!
Atunci cand sunt pe aceeasi lungime de unda cu celalalt, cand subiectele de discutie sunt potrivite cu pasiunile si interesele mele...
Firesc, nu?

2. Ce te plictiseşte într-o conversaţie?

Uffffffff, aici e mai dificil de raspuns, pentru ca ma consider un ascultator destul de bun, insa atunci cand chiar ma plictisesc, dispar cat pot de repede...brusc, mi-amintesc ca am atat de multe de facut!!!! ;)))
Prefer sa ma plictiseasca propriile mele ganduri, decat debitarile altora...
Ahhhh, si daca mai era si intrebarea "ce te enerveza intr-o conversatie?" ,trebuia neaparat sa spun: ticurile verbale si oamenii care vorbesc mult si prost.

Si daca tot e leapsa, o dam mai departe la cine are chef...

Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

Ma deranjeaza cand conversatia lancezeste si din bun simt incerc sa innod un fir si sa trag cuvintele cu inglita.....Bineanteles ca ratez intr-un final.
Si ma mai deranjeaza vorba goala, multa si lipsita de continut....