marți, 5 ianuarie 2010

LA MULTI ANI PE 2010!!!





Au trecut si sarbatorile, a trecut si noaptea dintre ani...
Cam obositor ce-i drept...prea multe petreceri...
Acum, gata!!!!
Ne pregatim de scoala, de serviciu, trebuie sa revenim la stilul normal de viata!
Multumesc prietenilor mei de-aici pentru ca m-au adoptat in grupul lor!!!
Thanks guys!!!
In rest...am dansat , am mancat, ne-am veselit!Cred ca se vede asta foarte bine si din fotografiile de mai sus!

La multi ani tuturor, cu sanatate si numai vise implinite pentru noul an!

14 comentarii:

Diana Z. spunea...

Super distractie!
Mi-a placut ideea cu ceva rosu, la o rochie neagra...hihihi
Iti doresc un 2010 plin de intelepciune!
La multi ani.

CORA spunea...

Dada, multa voie buna reiese din aceste foto! La multi ani!

CARMEN spunea...

La multi ani! ma bucur sa-ti cunosc prietenele! Se vede ca v-ati distrat de minune! :-)

Ana Gabriela spunea...

La multi ani cu fericire sanatate si iubire...

o petrecere pe cinste acolo, acum inapoi la munca:)) sa-ti fie viata o sarbatoare draga mea tartoras...

Ana Thomas spunea...

Haahhhahaa, Diana!!!
Pai da, toata lumea imi spunea ca trebuie sa am ceva rosu pe mine la miezul noptii...aam furat batista sotului!!!:))))
Mutzam fain!Bine zis:un an plin de intelepciune!
La multi ani!

Ana Thomas spunea...

Cora, draga mea, La multi ani!
Ne-am distrat foarte tare!
Inchipuieti ca fiecare dintre cei aproximativ 20 de prieteni am facut pe super-modelele.Si in felul acesta s-au strans peste 500 de fotografii!
LA MULTI ANI, SANATATE SI MULTE VISE IMPLINITE IN 2010!

Ana Thomas spunea...

Carmen draga,multumim, multumim!
La fiecare petrecere spunem ca nici una nu a fost asa de reusita...
si uite-asa fiecare e mai buna decat cealalta!GANDURI DE BINE SI MULTA SANATATE!
LA MULTI ANI!!!!

Ana Thomas spunea...

Scumpa mea pustoaica,deja ma inceput testele la facultate, so....m-am intors la treaba!
LA MULTI ANI, SA-TI DEA DUMNEZEU O VIATA PLINA DE BUCURII!

Jack T spunea...

Hallo Domnutä de departe,

un An nou ferictit , plin de Sänätate si de Satisfactii iti doresc.
Da , ai Dreptate dupä Distractie vine acuma Lucrul, da nu-i nimic cä mai vin Ocazii din astea , nu ?

Cu drag Jacob

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

La multi ani draga Tartoras!!!Dar va distrati voi nu gluma!!!ASA E BINE ..mai ales cand esti departe de casa, trebuie sa mai iesi di linie...daca nu.... o iei razna!!!! LA MULTI ANI si la multe chefuri din astea!!!

Ana Thomas spunea...

Ohhhh,Jacob, bine ai revenit, prieten drag...
Multzam fain pentru urari, ti le intorc cu mult drag.
Cat despre faptul ca se gasesc intotdeauna motive pentru a ne intalni si a petrece, asta e bine stiut la romani.
Daaaaaar, trebuie sa mentinem un echilibru intre distractie si munca.
Toate bune de peste Ocean!

Ana Thomas spunea...

Draga mea Judy, LA MULTI ANI si tie, cu multa sanatate si numai bucurii.

Cat despre gasca mea, sincer, Judy, daca nu erau ei....mi-ar fi fost aproape imposibil sa rezist aici...Chiar ca uneori crezi ca iti pierzi mintile..
Sunt niste etape prin care am reusit sa trec cu bine si datorita sprijinului lor.
NuMAI BINE, DRAGA MEA!
Iti doresc sa ti se implineasca tot ce iti doresti tu pe anul asta .

elena marin-alexe spunea...

Fie ca anul acesta sa iti aduca doar binecuvantare.
La multi ani frumoaso!

Unknown spunea...

La multi ani, Tartoras si multe multe bucurii!