luni, 27 octombrie 2008

AZUGA, NICHITA...INCA VA IUBESC!!!!

NICHITA, TE-AM VAZUT(partea a doua)

Nichita mi-a vorbit

ca trebuia sa fie el

ca nu putea sa nu fie el

ca soarta sortzii l-a sortit

sa fie el

cel care

voind sa fie el

neputand sa nu fie el

A FOST EL.

El a fost eu

eu am fost tu

si penele de pe aripile

ingerului preabun

si preaindurator

s-au transformat in

stana de lemn....

lemn de cruce

lemn de sange

....si pata de sange

incepu sa VOREBEASCA:

CU CUVINTE FARA NECUVINTE

CU SANGE FARA DE MOARTE

CU MINE FARA DE TINE...

CU UN SARUT PE TALPA PICIORULUI

UNUI INGER CARE A VENIT

ASEARA LA MINE

SI MI-A SPUS:

"Eu il cunosc pe Nichita!"

Ce inger increzut si fara de aripi!

###########va urma##########

P.S.Andreea...postul asta este pentru tine!!!!!Si eu te iubesc!


Niciun comentariu: