sâmbătă, 25 octombrie 2008

AZUGA, NICHITA...VA IUBESC!!!!

Probabil ca imbatranesc....mi se face dor de orashelul natal tot mai des, asta tzinand cont ca sunt doar la 2 ore de mers pana acolo...in curand voi fi peste ocean....CE VOI FACE OARE ATUNCI??Imi voi stresa toti amicii(mai sunt??), pe Irene , saraca....sa ma puna la punct cu noutatzile??????Sau voi fi atat de absorbita de frumoasele locuri americane...si voi uita?????Nu cred....sunt prea sentimentalista(oare exista cuvantul asta?).
Anyway...ceea ce ma ajuta in momentele cand DORUL DOARE....este caietzelul meu cu poezii , din liceu(cum altfel???) dar si dupa.....nebunii, rebeliuni, trait la cabana in munte....Ehhhheee, pe vremea mea...
Si pentru ca il iubeam, si inca il mai iubesc pe Nichita(STANESCU, A NU SE INTZELEGE ALTCEVA!)....
Ascultati....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NICHITA, TE-AM VAZUT!(prima parte)


Se pare ca Nichita avea sentimente...

IUBIREA, leoaica tanara fecioara

si preanevinovata

nascatoare de Nichitutz cel Sfant

botezat apoi Nichita , pururea

veshnic intru pomenirea noastra.

Dar, inainte de asta

a fost un inceput

Marele Inceput ...pe care noi, ceilalti ,

il cautam in Nichita.

Dar a fost un strain botezat asha

care nu shtia ce gust are

nesfarshitul

coloanei fara de sfarshit,

care nu stia zapezile din Bucegi,

care nu shtia maidanele ploiestiului

din Nichita

care....STIA ca nu poate sa stie!!!!!

Eu...il stiu pe Nichita!!!!!

Aseara, ingerul batand din palmele lui de aripi

mi l-a aratat pe Nichita

si...am stat de vorba cu el..
.
vorbire

tacere

si vorbire

si tacere fara de vorbire

Un necuvant

apoi un alt necuvant

si s-a-nfiripat o pana de inger

in vorbirea noastra fara de cuvant...

3 comentarii:

el Gil spunea...

nice pics
i really hate cant understand wht u write
:p

laly spunea...

Te urasc pentru ca n-am fost in postit-ul asta...in mintea ta. Dar stiu ca stii ca un ocean niciodata n-o sa ma desparta de ce simt pt. tine. Si ca de fapt poezia asta a fost una dintre preferatele mele si astept sa publici tot. And more than this: TE IUBESC:)si cuvintele n-au cum sa spuna totul inca:)

yr3n3 spunea...

nu am stiut niciodata sa gust poezia oricat de mult l-as fi iubit io pe nichita si pe altii....daca imi scrii ceva versuri de puskin is cea mai fericita...