luni, 3 noiembrie 2008

Continui sa le spun prietenilor cat de mult ii iubesc!GEORGIANA...TE IUBESC

"Imbraca'te'n alb prea frumoasa mireasa

Asa se cuvine in drama ce'o joc

Pe urma plecam fiecare acasa

Si muntii vor pune misterul la loc

Muntii mei duhovnici au intrat in ceata

Clopote batrane bat pe manastiri

Cand miroase a iarna nuntile ingheata

Pentru noi lunatici imposibili miri

Vin sa ti se'nchine vanturi si dihanii

Viscolul asupra'mi cade ca un lat

Si ti'as face o nunta cu un sat de sanii

Si cu felinare si cai instelati.

Imbraca'te'n alb prea frumoasa mireasa
Asa se cuvine in drama ce'o joc
Pe urma plecam fiecare acasa
Si muntii vor pune misterul la loc


Pana o sa se'ntample tu vei fi carunta

Mie o sa'mi vina cea din urma zi

Si va fi si aceea tot un fel de nunta

Si'mi vei duce grija si te voi iubi

Ti'am adus mireasa muntii mei cu noapte

Nunti de animale se petrec in munti

Codrii de miresme si paduri de soapte

Ele sunt salonul ne'ntamplatei nunti .

Imbraca'te'n alb prea frumoasa mireasa
Asa se cuvine in drama ce'o joc
Pe urma plecam fiecare acasa
Si muntii vor pune misterul la loc

Lumanari de nunta tin in labe ursii

Lupii sufla'n focul stanelor pustii

In rostogolire ne unesc obarsii

Nu'mi vei fi mireasa mire nu'ti voi fi

Te invit la nunta dulce si albastra

Unde zurgalaii scot argint din toti

Ce pacat ca totusi nu e nunta noastra

Ce pacat ca mortii i'am fost dat ca sot.


Imbraca'te'n alb prea frumoasa mireasa
Asa se cuvine in drama ce'o joc
Pe urma plecam fiecare acasa
Si muntii vor pune misterul la loc. "
IMPOSIBILA NUNTA - versuri:Adrian Paunescu
muzica:Vasile Seicaru

P.S.
Pentru ca esti o fiinta minunata,

pentru ca ai un suflet atat de generos, pentru ca esti o prietena buna

Pentru ca te-am intalnit intr-un moment de rascruce al vietii mele,

pentru ca mi-ai acordat sprijin la nevoie...

Pentru ca existi...ITI MULTUMESC!!!!

TE IUBESC MULT, SCUMPA MEA PRIETENA!!

Niciun comentariu: