marți, 1 martie 2011

DE MARTISOR ....

Stiu ca nu e ghiocel, dar e o foarte frumoasa floare de primavara pe care v-o daruiesc din suflet...
Daaaaa, stiuuuu, nu am mai scris nimic de luni de zile, nu prea am mai comentat pe nici un blog, dar sa stiti ca am o scuza foarte bune: scoala, multa scoala si multa munca!Iertare deci ...
E nebunie mare aici, mi se pare ca totul se petrece la viteza 1000 fata de viata mea linistita de la Azuga(asa cum bine-mi zicea prietena mea Linda inainte sa vin pe plaiurile astea), dar ma conformez ca prea mult mi-am dorit sa am sansa asta...

Gata...pai ce creadeati ca am timp de mai mult??Promit ca o sa revin mai des!Promit, promit!
Trebuie sa-mi termin lucrarea la cursul de "Cost control" si studiul pentru cursul de Marketing.


Hai ca m-am luat cu vorba si nu v-am urat ce aveam de gand:

Dragilor, scumpilor prieteni virtuali si nu numai, va doresc sa aveti primavara frumoasa, cu multe bucurii si cat mai putine griji, soarele sa va incalzeasca sufletul si obrajorii iar iubirea sa va urmareasca la fiecare pas.

                                  Zile insorite, cu multe flori si martisoare!

                                                    Aceeasi, Tartoras!

8 comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ana sa ai parte numai de primaveri insorite ,bucurie si multa dragoste!!!Te pup!!!

Ana Thomas spunea...

Judy draga, multumesc frumos!
Multa iubire si mult soare!Gand bun!

elena marin-alexe spunea...

O primavara imbelsugata in bucurii si binecuvantari, iti doresc din Vrancea draga mea!

Ana Thomas spunea...

Doamna mea....nu m-ati uitat!

Va imbratisez cu drag!

Chiulica spunea...

Te pup dulce si abia astept sa ne revedem!! Minunea mea frumoasa :) Sa ai o primavara calda, linistita care sa-ti implineasca toate dorintele!!

Viorel Iraşcu spunea...

Cum sa-ti uram primavara frumoasa, cand in California primavara este iarna sau mai bine zis iarna este o primavara mai rece.
Setata pe fusul orar al Romaniei, esti nevoita sa urezi o primavara frumoasa, numai ca...la noi este(inca) iarna.
Cu respect si in asteptarea cit mai multor postari o...primavara frumoasa.

raluca spunea...

cele mai calde salutari si multa bafta pentru realizarea proiectelor tale!

lorenabr spunea...

Iti doresc o primavara pe cinste si sa primesti o gramada de martisoare!
Sincer sa fiu imi este dor de un martisor!