marți, 8 martie 2011

Mi-e asa dor de tine, MAMA!

 
 
 
 "Mamă eşti mai frumoasă ca o
duminică fără sfârşit
când se aude plânsul ierbii
sunând sub câmpul înverzit.

Departe, peste vămi de gheaţă,
unde miroase a gutui,
stau îngeri palizi şi învaţă
ruga ta spusă nimănui.

Cu cât ne-ndepărtează vremea,
cu cât te uită carnea mea,
eu mă gândesc plângând la ziua
când nu te voi putea vedea."
Mircea Micu 
 Astazi, 8 martie, ar fi trebuit sa fie ziua de nastere a mamei mele...mi-e al naibii de dor, mama, de tine!Si dupa 12 ani inca ma intreb de ce ai fost luata asa  de brusc si mult prea devreme...
Ai fi fost asa fericita pentru realizarile mele, mama!As fi incercat sa-ti ofer ce viata nu ti-a dat...cu toate ca ai fost poate cel mai bun si bland om pe care l-am cunoscut...
Dar stiu ca ma veghezi, de-acolo de sus...stiu!!!!!
 O rugaminte, dragilor....iubiti-va mamele si spuneti-le ca le iubiti, de ce nu, in fiecare zi, cat inca sunt langa voi!!!
LA MULTI ANI, MAMELOR, SURORILOR, IUBITELOR, PRIETENELOR....
LA MULTI ANI, FEMEIE, DE ZIUA TA!



4 comentarii:

lorenabr spunea...

Bine spus :)!!!

La multi ani!

Doinitza`s cakes spunea...

superba poezia si cuvintele asternute au reusit sa ma impresioneze pana la lacrimi,nu ne pretuim mamele la adevarata lor valoare,sunt niste ingeri trimisi de Dumnezeu sa ne ocroteasca,sa te gandesti ca Domnul face o gradina acolo sus culegand cele mai frumoase flori,iar mama ta e una dintre ele,sa ai o primavara frumoasa in suflet

Chiulica spunea...

La multi ani, minunea mea!! :) Nu mai fi trista... Iti trimit o imbratisare calda si cu dor. Te iubesc!

Ana Gabriela spunea...

frumos...imi pare rau...te imbratisez